Skocz do zawartości
Apelacje od kar, które trwają mniej niż 2 dni będą automatycznie odrzucane! ×

Michuska

Gracz
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Michuska's Achievements

Współpracownik

Współpracownik (4/14)

  • Pierwszy post
  • Dedykowane
  • Tydzień pierwszy skończony
  • Dobrze reaguje
  • Rozpoczęcie rozmowy

Ostatnie odznaki

0

Reputacja

  1. Twój Nick: Michuska Nick gracza:Nike69 uid 806 Powód skargi: wpierdzielił nas do wody specjalnie Coś od siebie: już nie raz robi to. jak zła jakość to wejdź w link Dowód:chcial nas dobić ale mu się coś nieudało
  2. Twój nick:Michuska Nick gracza:Feast uid 2407 Powód skargi:wjechal we mnie podczas pracy i nie oddal kasy Coś od siebie:jechalem spokojnie a tu nagle cyk za 1 razem mu sie nie udalo ale za drugim już tak jak zla jakość na link kliknij Dowód:
  3. Twój nick:Michuska Nick gracza:KubiBubi Powód skargi:zabil mnie jak mial bw Coś od siebie:joł jak bedzie slaba grafika na link kliknij. Dowód:
  4. Michuska

    Skarga na gracza Michuska

    Mowiłem przepraszam niechcialem cie zabic strzelalem sie z chlopem i podszedles mi pod celownik. a i tak ogólnie przepraszalem go ale niedodal tego do klipu.
  5. Twój nick: Michuska Nick gracza:StaryMistrzu Powód skargi:zabijanie poza terenem dm Coś od siebie:bylem poza dm on tez i mnie normalnie zabil Dowód:
  6. Twój nick:Michuska Nick gracza:WITOY uid 9671 Powód skargi:bw po bw Coś od siebie:nie może inaczej musi tak robic Dowód:
  7. Twój nick:Michuska Nick gracza:kapiallik uid 2760 Powód skargi:bw po bw Coś od siebie:splakał sie totalnie jestem przekonany że to on,bo jako jedyny ma ich skina,lecz nie ma czerwonego nicku a nikogo innego tam nie ma z bialym nickiem,haha wiem gówno widac,ale widac ze jest bw po bw a wiedzial bo biegał koło mnie. pozdrawiam Dowód:
  8. Twój nick: Michuska Nick gracza:Edzixon a tego niewiem zabardz,Dilu2137 id 22 uid 8086 Powód skargi: nabijanie bw,zabijanie 1 po 2 bw,obraza starego Coś od siebie: mam nadzieje że dostaną bana,sorry za niska jakość ale mam kompa zbyt dobrego nie mam Dowód:bylem poza dm i chlop se bugował ze moze strzelac poza dm Gta_San_Andreas_2021.09.18_-_02.25.16.08-1.m4v yhujg.mp4
  9. Nick:Michuska Uid:1852 Serial:4D1D7E596E3CEC8DF0BBD4001950B282 Nick administratora(ping np.) @Clyde Data nadania kary:17.09 Do kiedy trwa:17.09 do godz 12 Powód:zasadzenie ziola na autostradzie Coś od siebie:dostalem bana już za prawie to samo i na 24h niewiem co jest grane ale zostalem zbanowany 2 minuty po ub
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony automatycznie akceptujesz Warunki użytkowania!